preskoči na sadržaj

XVI. gimnazija Zagreb

Login

Korisne poveznice:

MZOS
AZOO
Portal za škole
Sve o državnoj maturi
CARNET



« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Dobrodošli

LJETOPIS 2022

LJETOPIS 2021

VIRTUALNA KNJIŽNICA




 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROJEKT:„Otkrivanje Zagreba“
Autor: Damir Bešić, 15. 10. 2015.

„Čujem i zaboravim,
Vidim i sjetim se
Napravim i razumijem“

  Kineska poslovica

ULOGA UČENIKA
Moto „napraviti i razumjeti“ u središte zanimanja stavlja postupke koji učenika potiču da aktivira svoje osobno iskustvo i kreativnost.Učenik postaje centar procesa, aktivni sudionik i bolje uspijeva pokazati svoju inicijativu i originalnost.Surađujući s ostalim učenicima razvija se sposobnost timskog rada.

ZAVRŠNI PROIZVOD
Put do završnog produkta, koji može biti u obliku postera, novina, priča, video zapisa, radio programa ili predstave podrazumijeva samostalan, studiozan rad na pojedinoj temi.

ULOGA NASTAVNIKA
Nastavnik nije apsolutni gospodar situacije, ali je važan „spiritusmovens“ – usmjerava tijekom rada i pruža orgaizacijsku pomoć u završnom projekt.

MOTIVACIJA
Projekti su bijeg od rutine razredne situacije i samim time visoko motivirajući. Pridodamo li tome samostalnost učenika i neformalnost metoda, razumljiva je radost rada na projektu.

RASPORED TEMA PO PREDMETIMA: [teme]






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju